سلام هموطن! خوش آمدید ما آسان ترین مسیر را برای شما فراهم آورده ایم تا فایل مورد نظرتان به راحتی دانلود کنید.
برای
توضیحات فایل
روی
لینک عنوان فایل
و جهت
دانلودبر روی
کلیک کنید
دانلود مقاله تحقیقاتی بررسی چگونگی ترسیم چارتهای سازمانی
معرفی و بخشهایی از متن تحقیق چگونگی ترسیم چارتهای سازمانی
چارت سازمانی چیست؟
هر ارگان، اداره، شرکت یا سازمانی، چه دولتی و چه خصوصی، دارای ساختار مشخصی در بین اجزای خود است. دارای یک نفر به عنوان مدیر یا مدیر عامل می باشد که رهبری و اداره اجزای این کارخانه را در دست دارد. این مدیر عامل دارای چند نفر معاون زیر دست خود است و ایشان نیز به نوبه خود دارای تشکیلات زیر مجموعه می باشند. این ساختار را چارت سازمانی این تشکیلاتمی نامند. به هر یک از گزینه های چارت سازمانی، پست سازمانی گفته می شود. به عنوان نمونه به گزینه مدیر عامل پست سازمانی گفته می شود.
ویژگی مدیریت چارت سازمانی در Pars CMS
واحدهای اداری بصورت درختی سلسله مراتبی نمایش داده می شود که با کلیک بر روی هر گزینه از درخت , شرح وظایف واحد مذکور نمایش می یابد و فرد یا افرادی که متصدی یا کارمند آن واحد یا سمت هستند , فهرست می شوند. با کلیک روی نام این افراد به اطلاعات پرسنلی ایشان متصل می شویم. این بخش جهت معرفی چارت اداری تحت وب و معرفی پرسنل شاغل در هر بخش همراه با تصاویر ایشان در نظر گرفته شده است. در این بخش که شامل مدیریت چارت سازمانی می شود، می توانید هر یک از ادارات زیر مجموعه را به شکل ساختار سلسله مراتبی تعریف کرده و دقیقا همانند تابلوهای طرح تکریم ارباب رجوع، مطالب زیر را برای آنان وارد کنید :
1. نام این اداره
2. شرح وظایف این اداره
3. علل به وجود آمدن این اداره در ارگان شما
4. تاریخ تاسیس آن
5. پرسنل شاغل در آن به تفکیک وظایف محوله
فهرست مطالب تحقیق
چارت سازمانی چیست؟
ویژگی مدیریت چارت سازمانی در Pars CMS
EXCELچگونگی ترسیم چارتهای سازمانی دربرنام
مثال هایی ازچارتهای سازمانی
منابع
خرید و دانلود آنی فایلمشاهده پست مشابه : جوک امروز 2 مرداد